3 Kasım 2010 Çarşamba

karmaşa

mekan,eşlik edenler, şarap aynı ama dudaklarımdaki tatsızlık. geceyi mahvediyordu . "Beni dinliyorsun değil mi ?" dediğinde düşüncelerimden sana ulaşamadım . Zehir gibi gelen şarabın son damlalarındaydım . "Bana bak lütfen gözlerime" kaldırdın başımı yavaşça .. Sanırım çoktan şarabın gelgitine yakalanmıştım . "Gözlerini kapat lütfen ve karmaşayı dinle" ellerimi tuttun . Gelen sesler arasından kendime en yakın olanı duydum sadece jay jay johansonın piyano başındaki serzenişlerini .. "Sen yokken hayat bu.. " sana baktığımda gülümsüyordun bana . o anı yaşadıktan sonra hayatımın en güzel şarabını tattığıma yemin edebilirdim . tatlı sert bir sonbahar akşamında arkadaşlar ve daha yakınlar.

jay jay johanson - she doesnt live here anymore

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder